Motosikletle Karadeniz gezisi 2. gün

Çok güzel bir Karadeniz sabahına uyandıktan sonra pansiyonumuzun bahçesinde denize karşı kahvaltımızı yapıyoruz. Son hazırlıklarımızı da yaptıktan sonra bir an önce yola çıkmak istiyoruz ancak Fatih ustamızın motorundaki beklenmedik arıza bize 1,5 saat kaybettiriyor. Tüm imkansızlıklara rağmen ustanın ürettiği geçici bir çözümle yola çıktığımızda saat neredeyse 10 oluyor.

Cide – İnebolu arası her motorcunun hatta her doğa severin mutlaka görmesi gereken bir güzergah ve doğa harikası. 85 kilometrelik zorlu yolun sonu Kurtuluş Savaşımızın kahraman kentlerinden İnebolu’ya çıkıyor. Burada kısa bir moladan sonra vakit kaybetmeden Sinop’a doğru teker çeviriyoruz.

250 kilometre sonra Sinop’a geldiğimizde arıza mutlaka halledilmesi gereken bir hal alıyor. 35000 nüfuslu bu küçük sahil kentinin neredeyse her motorcusuna girdikten sonra yine geçici bir çözümle yola çıkabiliyoruz.

Gün sonunda Tokat-Niksar’a varmayı hedeflemiştik ama arızanın bize kaybettirdiği zaman sebebiyle geceyi Samsun’da geçirmeye karar veriyoruz. Ancak oraya varmadan önce Bafra’nın meşhur pidesini tatmadan olmaz.

Yayla Pidenin cana yakın personeli ve sahibinin hoş sohbeti eşliğinde pidelerimizi ve sütlaçlarımızı afiyetle yiyoruz.

Kısa bir yolculuktan sonra Samsun’dayız. Karadeniz’in bu modern şehri hepimizin beğenisini kazanıyor. Sahilde , Amazon parkta , Amazon ve dev aslan heykellerinin karşısında kahvelerimizi yudumladıktan sonra otelimize yerleşiyoruz.

Yarın hedef Giresun , şimdi uyku vakti . İyi geceler.